Jesteśmy znani w Poznaniu ze stuprocentowej zdawalności matur oraz udzielania gwarancji zwrotu pieniędzy w przypadku niezdania matury.
Nasze doskonałe wyniki nie są jednak wynikiem cudu, ale precyzyjnie
przygotowanych kursów
i odpowiedniego motywowania studentów do nauki. Każdy kurs
przedmiotowy jest starannie przygotowywany przez egzaminatorów OKE podczas
kilkumiesięcznych wakacji, a następnie udoskonalany każdego roku na podstawie
doświadczeń, obserwacji nauczycieli i sugestii kursantów.
To pozwala nam na wypracowanie pewnych prostych zasad i warunków, które należy spełnić, aby zdać maturę.
Stuprocentowa zdawalność i gwarancja nie są wiec chwytami reklamowymi. To
prosty system, który działa od wielu lat: jeśli się dobrze pozna wymagania maturalne
i odpowiednio zmotywuje uczniów do pracy pod okiem doświadczonych i oddanych
swojemu zawodowi nauczycieli, to nie może się nie udać.
Podając uczniom na początku roku kilka zasad bierzemy niejako na siebie
odpowiedzialność za ich maturę: my uważamy, że przy spełnieniu kilku warunków,
niemożliwe jest jej nie zdanie.
Gdyby się okazało, że w jakimś przypadku nie mamy
racji: zobowiązujemy się zwrócić pieniądze za kurs. Dotychczas tak się nie
stało, co cieszy i nas i kursantów: im zależy na zdanej maturze i
dostaniu się na wymarzoną uczelnię, a nie na "nagrodzie pocieszenia" w przypadku
jej nie zdania, a nam na utrzymaniu pozycji lidera i eksperta do spraw matury.
Ponieważ w przypadku przedmiotów dodatkowych (poza
językiem polskim, obcym i matematyką) nie można mówić o zdaniu lub niezdaniu
matury, przedmioty te nie są objęte systemem gwarancji. Z przedmiotów
dodatkowych prowadzimy kursy na poziomie rozszerzonym starając się
uzyskać wyniki około 80%-100%. Nie zwalnia to nas jednak z odpowiedzialności
za postępy kursantów. Żeby je monitorować wprowadziliśmy zasady optymalnego
uczestnictwa w kursie . Są one podobne do zasad gwarancji. Cyklicznie
wystawiamy uczniom raporty zestawiające zasady optymalnego uczestnictwa w
kursie z ich faktycznym uczestnictwem. W ten sposób mogą monitorować swoje
postępy podczas kursu.